۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹

از ابتدای امسال؛

۵۰۰ طرح اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی اجرا شد

۵۰۰ طرح اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی اجرا شد

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۰۰ طرح اشتغال زایی از سوی مددجویان این نهاد در استان اجرایی شد.

عباس اهرابی اصیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، از  اجرای ۵۴۹ طرح اشتغال توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه در مجموع ۵۴۹ طرح اشتغال زایی از سوی مددجویان این نهاد و با حمایت تسهیلاتی کمیته امداد در شهرستان های مختلف استان اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این مدت بیش از ۵۹ میلیارد و ۷۸۹ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه برای اجرای طرح های اشتغالزایی مزبور به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت شد.

به گفته اهرابی اصیلی تسهیلات ۳۹۶ طرح از طرح های مذکور از محل اعتبارات قرض الحسنه بانکی و مابقی تسهیلات از منابع امدادی تامین و به مددجویان تحت حمایت در استان پرداخت شد.

وی ادامه داد: در پنج ماهه نخست سال جاری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان برای اجرای طرح های اشتغال بیش از ۴۸ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه بانکی دریافت کردند.

اهرابی اصیلی دامپروری، کشاورزی، خدمات تولیدی، خدمات صنفی و … را از اصلی ترین زمینه های شغلی عنوان کرد که مددجویان استان با بهره مندی از تسهیلات اشتغال آنها را اجرایی کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه سقف تسهیلات اشتغال ۱۵۰ میلیون ریال است، افزود: تسهیلات اشتغال زایی مددجویان بدون نیاز به سپرده گذاری و بدون سود به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد تعلق می گیرد.

 

کد خبر 2921982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha